Paikkakunta: Helsinki
Työsuhde: Vakituinen
Työaika: Kokoaikainen
Haku alkoi: 19.10.2023
Haku päättyy: 17.11.2023 – hakuaikaa jatkettu 30.11.2023
Paikkoja: 1
Kenttämyyntiin ja avustaviin HR tehtäviin toimihenkilö

Haemme Helsingin toimistollemme vakituiseen työsuhteeseen kenttämyyntiin toimihenkilöä, jonka vastuualueena olisi kaikkien palveluittemme, työvoiman ja työkoneiden vuokrauksen, sekä työvaate- ja varustemyynnin uusasiakashankinta, asiakaspalvelu ja lisämyynti. Tämän lisäksi pienen tiimin etuna työtehtäväkenttää tulee monipuolistamaan myös henkilöstöhallinnon avustavat tehtävät ja keikkabuukkaukset.
RTJ on toiminut raskaiden alojen työvoiman ja työkoneiden vuokrausten parissa miltein 40 vuotta. Toimintamme perustuu ihmisläheiseen, rehtiin ja aitoon yhteistyöhön sekä asiakkaidemme, että työntekijöidemme kanssa. Toimimme kolmen toimipisteemme kautta tarvittaessa valtakunnallisesti tarjoten työvoiman ja työkoneiden vuokrauspalveluita raskaille aloille, sekä työvaatemyyntiä kaikille aloille ja harrastuksiin. Lisätietoa meistä löydät www.rtj-siivous.fi sivuilta. Meidät löydät myös facebookista ja instagramista.
Olemme halunneet pitää tiimimme toimipisteittäin pienempinä tehokkaina ”yksikköinä”, jotta toimihenkilöillämme on mahdollisuus monipuoliseen, laajaan ja mielenkiintoiseen työnkuvaan. Päivät ja tilanteet ovat vaihtelevia ja arjessa jokainen pääsee olemaan ratkaisun tekijän asemassa.
Kenttämyynniltä odotamme liikkumista huomiotakki niskassa ja turvakengät jalassa, aina siellä missä asiakkaamme tai potentiaaliset tulevat sellaiset sijaitsevat. Toki toimistollakin pääsee penkkiä kuluttamaan silloin kun päivään on sovittu mm. haastatteluja, työhönottoja ja muita mahdollisia henkilöstöhallinnollisia tehtäviä.
Aiempi kokemus myynnistä raskailta aloilta tai työvoiman vuokrauksen puolelta on ehdottomasti eduksi tässä tehtävässä, jonka lisäksi tehtävien hoitoa ja hallinnollisia toimia helpottaa alaan soveltuva koulutus (esim. liiketalous). Asenne aina kuitenkin ratkaisee, rohkeus tarttua toimeen ja innokkuus panostaa tiimin tuottavuuteen. Myynnin nälkäinen ja sosiaalinen luonne on välttämättömyys.
Kaipaamme siis tiimiimme tositoimiin ryhtyvää tekijää myynnin ja HR:n tehtävien parissa työskentelevän toimihenkilömme työpariksi. Huonoa huumoria on hyvä kestää, mutta työt tehdään suurella vakavuudella ja hommat viedään tehokkaasti maaliin asti. Työajat noudattelevat toimistoaikoja, työn aloituksen ajankohta olisi marras-joulukuun tienoilla.
Vielä ennen hakemuksen lähettämistä tämä check-lista kannattaa käydä läpi:
- Jos kaipaat hyvin selkeitä prosessiohjeita työtehtävien hoitoon ja aina valmiita vastauksia useisiin kysymyksiisi erinäisistä asioista, niin ei kannata lähteä tähän meidän soveltamista ja ratkaisuhenkisyyttä kaipaavaan työhön
- Jos excelin ja muiden perusohjelmistojen käyttö tuottaa harmaita hiuksia, niin meillä tulisit ikääntymään jo ennen aikojasi
- Jos saat työn imua markkinointihekumasta, nimikekikkailusta ja suurista puheista, niin meillä ihan vaan normaalin työn äärellä aidosti asioista keskustellen ilman glamourin hohtoa arjesta nauttien et tulisi loistamaan
Lähetä vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot miten tähän asti kerryttämäsi osaamisesi soveltuisi tähän työhön, miksi kiinnostuit paikasta ja mitä lisäarvoa pystyisit meille tuottamaan. Hahmottele mukaan työhistoriasta tärkeimmät ja kerro, jos sinulta löytyy suosittelijoita. Palkkatoiveesta ”hintahaarukka” on hyvä mainita hakemuksessa. Hakemuksen voi lähettää osoitteeseen jati.meling@rtj-siivous.fi
Soittamalla voit tiedustella tehtävästä myös lisää (ma-pe 8-16) Jati Meling p.0405796360